Etiquetes
Sotscategories
El dia que en Cesc va fer 6 anys els de casa li van regalar un test ple de terra. Com que la tardor no és bona època per plantar flors, en Cesc va decidir fer un experiment i va sembrar unes llavors molt particulars. Del test en va créixer un arbre, i l'arbre va fer una fruita com no us ho creuríeu mai... Un conte de Joles Sennell il·lustrat per Maria...
El Vell Hivernàs viu en el cim més alt dels Pirineus i només es deixa veure pels pobles a l'hivern, acompanyant la neu.
PRIMER PREMI D'ÀLBUM IL·LUSTRAT VILA DE TÉRMENS. El Sr. Mongeta, la Sabata i el Botó es troben perduts. Cercant el seu lloc al món es coneixeran i la seva amistat serà el far que els guiarà en el seu viatge. Una història sobre la recerca de la identitat, plena de força, amistat i aventures.
A Montellà, la Júlia creu que darrere l'udol hi ha una força sobrenatural, però ningú li fa cas; ni tan sols l'Arnau. Tot canvia, però, quan un fantasma els revela un secret que els endinsarà a l'interior de la muntanya.
Un conte sobre l'espectacle de la floració dels arbres fruiters a la pla de Lleida. A Calalunya en diem turisme floral o fruiturisme i al Japó se'n diu Hanami.
El tercer títol de la col·lecció Petit Pirineu ens apropa, amb un toc que és únic, la llegenda dels minairons o manairons de la mà de l'Isidre Domenjó i la Carme Invernón.
En una cova profunda i fosca, molt fosca, hi viu una estalactita. No sap per què, però no pot parar mai de plorar, encara que estigui la mar de contenta!
Romadriu, el poblet de conte, una lluna tafanera, una padrina valenta i decidida i un mes de març rabiüt i malcarat són els protagonistes d'aquesta història.
L'Hug acaba de fer 16 anys i creu que ja és prou gran per explorar tot sol el misteri de la cova de les Encantades. L'expedició t´el seu risc, però el tresor que en pot treure bé val la pena.
Llibre per a primers lectors. Al món hi ha flors de moltes formes, colors i mides diferents i totes són valuoses en la natura. Sigueu uns Petits Exploradors: descobriu les flors i tingueu-ne cura!
Llibre per a primers lectors. Al món hi ha moltes bestioles diferents i totes són importants en la natura. Sigueu uns Petits Exploradors: oberveu les bestioles i tingueu-ne cura!
Ja tenim el conte dels bolets! De la mà de la biòloga Mar Hurtado ens arriba una història divertidíssima en la qual els protagonistes són una colla de bolets que, la veritat, s'han tornat bojos!!! Aih, el canvi climàtic ens farà fatir una mica!